We're breathing in the same air

Idag har jag varit riktig duktig och sprungit 3 km plus styrketräning i över en halvtimma sammanlagt. Det låter kanske inte så mycket, men jag har mest suttit still nu under sommarlovet så det var en bra start för att träna och inte bara promenera någon gång ibland. 
 
Nu ska jag titta på Lysande utsikter på svtplay och senare blir det att sova. Nöjd med den här veckan och så välkomnar vi nästa! 
Måste ju visa den söta fågelungen jag hittade när jag klippte gräset häromdagen. Jag var så nära att jag rörde den, lite häftigt ändå. (och nej det är ingen fara, det är en skröna att mamman inte vill ha ungen om man rört vid den) Ignorera myggan som förstör bilden lite meeen. Den flög iväg sen och jag lät den vara, ville ju inte skrämma den för mycket. 

Kommentera här: