En fotodag.

Skolfotot är gjort och det verkade nog gå bra. Min dag har i princip bara bestått av fotograferande. Först i mitt tillval fotografisk bild, sen skolfoto, samhällskunskap (inget fotande där, heh), sen hemma också! Så ja, en rolig dag för min skull i alla fall! 
Bild här hemmifrån. Den här bilden "räddade" jag för från början råkade den bli väldigt mörk, men drog upp ljusstyrkan, så den blev ju bra ändå. 
Det får bli allt för mig den här gången. Hoppas ni har haft en bra sommar förresten, den börjar ju lida mot sitt slut nu. Jag är riktigt nöjd med mitt och kommer minnas tillbaka på de där magiska och fina minnena när jag behöver det för att peppa mig själv. 
Tschüss!

Kommentarer:

1 orka :P:

skriven

va fin blus du har :)en sådan kanske man skulle köpa och något fint par byxor :)

Kommentera här: