we made it all this way

Åt kvällsmaten för en stund sen efter ett riktigt gött pass zumba! Dagen har varit förvånansvärt bra och jag har haft tre nya lektioner, alla har fungerat bra. Lite seg etnologi bara, men det blir nog bättre när vi får jobba lite självständigt. Sen minglade vi omkring på religionen också och fick skriva på varandras ryggar vad vi tyckte om varandra, det var roligt faktiskt. :)

och för er som inte sett det har jag klippt av mig lite hår och skaffat mig lugg! Jag är nöjd, skönt med en liten radikal förändring.

Kan ju passa på att visa vad jag gjort med min dörr så att jag har lite att kika på när jag ligger och försöker sova eller något

Livets glädjoämnen skulle man väl kunna säga. Det där lät lite patetiskt, men sant!

Kommentarer:

1 josse:):

skriven

va fin du blev i den nya frisyren:)<3

Kommentera här: