we are just heading for a new era


jag med min robot :D (halsbandet)

Idag har jag övningskört och ätit en massa god glass och mat. Omnomnom. Säkert ute med det uttrycket, men jag använder det ändå, för det är awesome! ;) Tänkte gå upp tidigt idag, vaknade nio, men låg kvar i sängen tills halv tolv... så jag har inte fått så mycket gjort, men var ute och gick en halvtimma iaf!

Vill egentligen börja göra något på allvar, blandat med vardagen och allt underbart som den har att erbjuda, men känns samtidigt som att det behövs något extra, om jag bara visste vad. Dags att börja rota i mitt inre, men vet inte om det kommer bli så kul, det lär innebära mycket som inte är särskilt trevligt eller uppmuntrande, men det gäller bara att bita ihop och köra på. Om jag bara fick tummen ur och gjorde det..

Behöver bara skriva av mig någonstans, det här känns iaf bättre än att gå omkring på det själv, även om ingen läser det eller bryr sig. Men det är lättare att skriva det än att säga det, som vanligt.

Kommentera här: