Melodier så ljusa

Fullt upp hela dagen. Började med att jag gick upp klockan sex för att åka in till stan och ha riskettan. Efter det hade jag lite lunchrast, även om det inte blev mycket till lunch.. risifrutti och äpple, hehe. Sen var det körlektion i 40 minuter. Mycket körkortsövning alltså, jag längtar tills dagen då jag äntligen kan få ta körkortet.
Sedan träffade jag Matilda och vi var ute på stan och shoppade och kikade. Hittade massa bra grejer. Eller aa, blev 3, men liksom trosor för 9 kr paret = awesome!
Sen på kvällen kom Josefine och hon åkte hem för typ en halvtimma sen. Kul med lite spontanträff.
Men dagen har varit grymt bra. Har också köpt en otroligt god luktande lipsmacker!
Banan och jordgubb. =]

Kommentarer:

1 josse:):

skriven

det var en kul sen kväll idag:) hihi det hjärtat ritade jag :P

Kommentera här: