bara en dag och 24 minuter kvar

Snart är det 2012 och det här året har bara rasat förbi. Stundtals känns det som att det här året har gått snabbare än någonsin, samtidigt som det känns som att det är det segaste på väldigt länge.

jag i januari

jag i måndags

Inte så stor skillnad, men det känns ändå som att jag börjar närma mig att hitta mig själv. Det kanske bara är önsketänkande, men jag tror och hoppas att det är mer än så. Hittade i höstas en lapp där jag skrivit upp vad jag ville göra under tvåtusenelva, jag hade bland annat skrivit något liknande "ta tag i mig själv och göra något av det jag vill göra" men jag tycker inte jag har kommit så långt med det, skjuter fortfarande upp mina besvär och vet inte hur jag ska ta tag i dem. Men det är väl bara en sak att förbättra till tvåtusentolv helt enkelt.
Jag undrar vad det nya året tar med sig och jag är glad att ha det här året i bagaget, för det har blivit mångra bra stunder som jag kommer minnas med glädje, men självklart också minnen med sorg.
Tror egentligen inte det är år som räknas, utan dem dagar som man fyller med liv. Om det hände nu eller för två år sedan, det spelar såklart ingen roll.


Där har ni en kort resume över mitt år i bilder. Dags att börja ett nytt år, med nya utmaningar och nya minnen!

Tack alla ni som förgyller mitt liv, familj, vänner och även alla andra som finns runt omkring och gör så att mitt och alla andras liv flyter på. Ett stort hjärta till alla er som betyder så otroligt mycket för mig.

Kommentarer:

1 josse :) <3:

skriven

tack själv för att du förgyller mitt liv<3<3<3<3<3<3

Kommentera här: